Основне шасі розташоване за центром тяжіння літака, додаткова стійка — в носовій частині. Найбільш популярна схема в сучасній авіації, що набула поширення з появою реактивних двигунів.
Система коліс, на які спирається літак при русі по землі, називається шасі. У сучасних авіалайнерах використовується тристійкова система шасі з двома основними стійками, розташованими під крилом позаду центру тяжіння та однією передньою стійкою, розташованою в носі літака.
Шасі можуть ховатися до центру фюзеляжу як на більшості літаків, серед них A-320: і навіть Як-40 (у нього, як і у Боїнга 737, шасі ховаються не повністю, а видно знизу: На землі шасі є об'єктом пильної уваги авіатехніків та льотчиків.
Людина, що знаходиться в відсіку шасі під час польоту, стикається з двома головними небезпеками – гіпоксією та гіпотермією. Фізіологічний ризик для людини в відсіку шасі мінімальний на висотах до 2,5 км (8.000 футів), але вище може позначатися знижений атмосферний тиск та парціальний тиск кисню.