Фірмовий стиль організації – широкий термін. Але насамперед під ним мають на увазі сукупність візуальних елементів. Саме із зображеннями споживач взаємодіє найчастіше: на рекламних банерах, у соціальних мережах, на сайтах та на упаковках товарів.Jun 8, 2021

Навіщо потрібний фірмовий стиль Айдентика потрібна компаніям, щоб бути пізнаваними. За допомогою неї бренд формує у споживача свій бажаний образ, створює власний код і розповідає про себе. Фірмовий стиль допомагає клієнту дізнаватися бренд «в обличчя» та помічати його продукти серед інших.

Фірмовий стиль, або, як його ще називають, корпоративний стиль, допомагає створити імідж компанії, наголосити на її індивідуальності. Він допомагає компанії виглядати презентабельно перед клієнтами та партнерами, а також підвищує впізнаваність бренду та збільшує рівень довіри.

Традиційно фірмовий стиль включає такі елементи:

  • Логотип;
  • Фірмовий знак;
  • Фірмові графічні елементи;
  • Колір чи комбінація кольорів;
  • Шрифти;
  • правила композиції;
  • Фотостиль.