Як правило, датчик знаходиться на валу селектора коробки передач, яка, у свою чергу, розташовується під капотом автомобіля. Іноді для отримання інформації він з'єднаний з приводом клапана золотникового вибору режимів руху в гідроблоці.
Датчики коробки передач реєструють частоту обертання коробки передач. Ці дані необхідні блоку керування для регулювання тиску перемикання передач та для визначення часу включення різних передач. За конструкцією є два типи датчиків коробки передач: датчики Хол та індуктивні датчики.
Симптоми автоматичної несправності коробки передач
- відчутна вібрація по кузову під час чи початку руху;
- нехарактерні коробці стукіт, скрегіт, запах гару;
- пробуксування;
- залипання або затримка перемикання передачі, повна відсутність однієї/декілька передач;
- check на панелі приладів;
- повний стоп авто.
Feb 18, 2021
Практично всі виробники автомобілів з АКПП розташовують його на валу селектора.