Як правило, датчик знаходиться на валу селектора коробки передач, яка, у свою чергу, розташовується під капотом автомобіля. Іноді для отримання інформації він з'єднаний з приводом клапана золотникового вибору режимів руху в гідроблоці.

Датчики коробки передач реєструють частоту обертання коробки передач. Ці дані необхідні блоку керування для регулювання тиску перемикання передач та для визначення часу включення різних передач. За конструкцією є два типи датчиків коробки передач: датчики Хол та індуктивні датчики.

Симптоми автоматичної несправності коробки передач

  • відчутна вібрація по кузову під час чи початку руху;
  • нехарактерні коробці стукіт, скрегіт, запах гару;
  • пробуксування;
  • залипання або затримка перемикання передачі, повна відсутність однієї/декілька передач;
  • check на панелі приладів;
  • повний стоп авто.

Feb 18, 2021

Практично всі виробники автомобілів з АКПП розташовують його на валу селектора.