Що таке техпідтримка? Технічна підтримка – це служба, до якої користувач продукту або послуги може звернутися, щоб отримати консультацію, додаткову інформацію або відповідь на будь-яке питання щодо самого продукту та його використання. Служба техпідтримки може бути не тільки зовнішньою, але і внутрішньою.Feb 21, 2022

Завдання підтримки — приймати звернення клієнтів, у яких виникають проблеми, фіксувати їх та вирішувати (у момент звернення або після — відповідно до угоди про рівень сервісу — SLA).

Підтримка Яндекса займається техзабезпеченням усієї компанії: видає співробітникам обладнання та доступи, усуває технічні проблеми, організує відеозв'язок для заходів та переговорів тощо.

Обов'язки спеціаліста технічної підтримки Вирішувати технічні проблеми. Діагностувати неполадки та знаходити способи їх усунення. Усунути несправності, що заважають клієнту отримувати доступ до послуг, що оплачуються ним. Встановлювати та налаштовувати програмне забезпечення для окремих клієнтів та цілих корпорацій.