Як правило, характеристика з місця проживання складається за участю найближчих сусідів, дільничного чи представників домоуправління. Форма документа не передбачена нормативними документами з діловодства, тому певної форми немає.

Характеристика пишеться на фірмовому бланку організації формат листа А-4. Писати її може безпосередньо начальник, співробітник роботи з персоналом, співробітник відділу кадрів чи адміністратор підприємства.

Такий документ, як характеристика, може бути виданий лише уповноваженою особою. Як правило, особа звертається за місцем свого проживання до того дільничного інспектора поліції, якому піднаглядна ця територія.

Структура Характеристики:

  1. назву;
  2. анкетні дані нагороджуваного;
  3. оцінка службової чи професійної діяльності;
  4. точний опис особистих та ділових якостей;
  5. призначення документа;
  6. дата оформлення;
  7. дані осіб, які завізували папір.