Продавець (виробник), уповноважена організація або уповноважений індивідуальний підприємець, імпортер зобов'язані прийняти товар неналежної якості та у разі потреби провести перевірку якості товару. Споживач вправі брати участь у перевірці якості товару.

Термін перевірки якості продукції Якщо потрібна додаткова перевірка, вона може тривати більше 20 днів із дати звернення клієнта до продавця (стаття 21 Закону про захист споживачів). У випадку, коли клієнт висуває вимогу про проведенні гарантійного ремонту, перевірка проводиться протягом 45 днів.

Перевірка якості – Це процедура встановлення факту наявності або відсутності в товарі недоліків та з'ясування причин їх виникнення, яку виробляє продавець власним коштом.

Товар неналежної якості – це товар, Що має недолік або суттєвий недолік. Він не придатний для тих цілей, у яких зазвичай використовується, і не відповідає обов'язковим вимогам до свого якості. Шлюб буває прихований чи явний, де дефект речі видно одразу, безпосередньо при покупці.