Якщо дзвінок перервався, передзвонити повинен той, хто ініціював перший виклик. А першим покласти трубку має той, кому дзвонили. Не зайвим буде поцікавитися, скільки часу ваш співрозмовник має на розмову по телефону. Здебільшого це стосується ділових переговорів. Nov 9, 2011

За правилами етикету передзвонює і першим закінчує розмова ініціатор дзвінка На початку розмови бажано поцікавитися у співрозмовника, скільки в нього є часу на розмова. Коли закінчите розмова, дочекайтеся, щоб співрозмовник першим поклав трубку.

За етикетом першим повинен завжди представлятися той, хто дзвонить.

Діловий етикет. Правила спілкування по телефону

  • Завжди плануйте переговори.
  • Якщо вхідний дзвінок – знімайте трубку на 3-му сигналі …
  • Не забудьте представитися …
  • Запитайте ім'я співрозмовника.
  • З'ясуйте, чи можуть з вами зараз говорити? …
  • Говоріть посміхаючись! …
  • Намагайтеся підлаштуватися під темп промови співрозмовника