Остаточно випуск автобусів 200-ї серії в Угорщині було припинено в 2002 році, остання партія автобусів модифікації 280.33О була відправлена до Таджикистану. У 1994 році збірку автобусів по маршруту Ikarus 280 освоїв московський завод "Тушино-Авто" (ТМЗ).
Проте залишки «Ікарусів» я знайшов: їхні двері тепер вставляють у корейські та японські автобуси. Зроблено це для зручності, тому що в місті часто використовуються приміські та міжміські автобуси, і виникає потреба переставити двері зліва направо.
Двигуни Більшість модифікацій автобуса оснащувалися 6-циліндровим дизелем RABA-MAN D2156HM6U, об'ємом 10,3 л, потужністю 192 л. с. і крутний момент 696 Нм.