1917 рік. Ральф Батлер [Ralph Butler] вперше сформулював та запропонував громадськості концепцію маркетингу. 1910 – 1915 роки можна вважати періодом формулювання функцій маркетингу в роботах з наукового менеджменту: Taylor (1911), Gilbreth (1911), Arch Shaw's (1912). 1921 рік.
Родоначальник сучасного маркетингу професор Філіп Котлер за свої 89 років зробив неймовірне: він не просто створив нову науку. Він створив науку, яка стала основою сучасного бізнесу – це маркетинг.
Philip Kotler; рід. 27 травня 1931 року, Чикаго, США) – американський економіст і маркетолог. Професор міжнародного маркетингу Келлоггской школи менеджменту…Котлер, Філіп
Філіп Котлер | |
---|---|
дата народження | 27 травня 1931 (91 рік) |
Місце народження | Чикаго, США |
Країна | |
Наукова сфера | маркетинг, економіка |
Батьківщиною маркетингу вважають Японію, де 1960 року відкрили перший магазин широкого попиту. Власник відвідував інші магазини та продавців, стежив за тим, які продукти довго не продаються і не закуповував їх у свій магазин. В результаті, у нього продавалися лише ті товари, які були потрібні покупцям.