Назва автобан ввів у 1929 році в ужиток відомий німецький інженер Роберт Отцен (Robert Otzen, 1872-1934 рр.), який очолив в 1926 проектування першого німецького автобану HaFraBA – Гамбург-Франкфурт-Базель, що перетинав всю Німеччину.

1932 року в Німеччині була відкрито першу автострада між Кельном та Бонном. Саме вона стала попередницею сучасних автобанів. Пізніше нацисти надали собі ідею створення швидкісних доріг. Автострада Кельн-Бонн завдовжки майже 20 кілометрів була відкрито 6 серпня 1932 року.

6 серпня 1932 року В експлуатацію автобан був зданий 6 серпня 1932 року, рівно 80 років тому, причому без будь-якої помпи. Траса дозволяла розвивати швидкість до 120 кілометрів на годину, хоча на той час навіть автомобілі, здатні їздити зі швидкістю вище 60 кілометрів на годину, були великою рідкістю.