2.6.18. При вимушеній зупинці на перегоні пасажирського поїзда огорожа робить провідник останнього пасажирського вагона за вказівкою машиніста.

При обслуговуванні пасажирських локомотивів поїздів одним машиністом огородження поїзда при вимушеній зупинці на перегоні провадиться начальником (механіком-бригадиром) пасажирського поїзди та провідниками вагонів за вказівкою машиніста, що передається по радіозв'язку.

При цьому у разі зупинки пасажирського поїзда огородження провадиться з боку голови помічником машиніста, а з хвоста – провідником останнього пасажирського вагона укладанням петард на відстані 1000 м від голови та хвоста поїзди, Як зазначено на рис. 87.

Огородження поїзда, що зупинився на перегоні, Виготовляється: пасажирськогопри вимогу відновного чи пожежного поїздиа також допоміжного локомотива – негайно після виклику; якщо потяг був відправлений при перерві дії всіх засобів сигналізації та зв'язку, – негайно після зупинки поїзда.