Контент менеджер — керуючий спеціаліст зі створення, розповсюдження та курування вмісту сайтів, редактор сайтів. До обов'язків контент-менеджера входить наповнення сайту текстової, графічної та інших видів інформації (контентом).
Хто ж такий контент-менеджер? Контент-Менеджер відповідає за всю інформацію, що публікується брендом у мережі. Він займається створенням, публікацією, оновленням та аналітикою контенту, може створювати матеріали самостійно, і управляти командою чи підрядниками.
За даними сайтів з вакансіями, середня зарплата російської контент–менеджера 2022 року становить 31500 рублів – сума є зразковою.
В підпорядкуванні контент–менеджера можуть працювати вужчі фахівці. Smm–менеджер створює більш точний план просування окремої групи. Для цього йому необхідно бути трохи контент–менеджером, копірайтером, дизайнером та рекламником в одній особі.