Рекламний агент – фахівець із продажу рекламних площ або рекламного часу. PR-менеджер – це спеціаліст, який відповідає за створення та підтримку сприятливого іміджу фірми або конкретної торгової марки, що належить цій фірмі.
Реклама: популярні професії
- Копірайтер
- Медіабайєр
- PR-менеджер
- Менеджер з реклами
- Спеціаліст контекстної реклами
- SMM-менеджер
- Контент менеджер
- Медіа-дизайнер
- Професії у рекламному агентстві. Креативний директор (Creative Director) Копірайтер Маркетолог Дизайнер реклами Арт-байєр ТВ-продюсер рекламного агентства …
- Професії в компаніях Начальник відділу маркетингу Менеджер-маркетолог Менеджер з PR, роботи зі ЗМІ та спецпроектів Менеджер з PR рекламі Менеджер зі стратегії продажу
Фахівець з контекстної рекламі — це людина, яка налаштовує та веде контекстну рекламу. Скорочено такого фахівця називають по-різному: контекстологом, директологом, ppc-фахівцем, трафік-менеджером чи просто маркетологом.