Якщо при посадці лобовий опір сприяє гальмування літака, то при зльоті додатковий лобовий опір забирає частину тяги двигунів. Тому на зльоті закрилки випускаються, як правило, на менший кут, ніж при посадці.

Принцип роботи закрилків полягає в тому, що при їх випуску збільшується кривизна (Сy) профілю та (у разі висувних) закрилків, які також називають закрилками Фаулера) площа поверхні крила (S), отже, збільшується і здатність крила, що несе.

закрилки та передкрилки потрібніЩоб літак міг летіти при швидкості, меншій ніж на "чистому" крилі. На зльоті – щоб швидше відірватися та зменшити довжину розбігу. На посадці – щоб приземлитися на якомога нижчій швидкості та зменшити довжину пробігу.