Вважається, що перші корпоративи, віддалено схожі на сучасні, почали з'являтися на рубежі дев'ятнадцятого та двадцятого століть. Цікаво, що багато керівників вживали такі слова як "мотивація" і активно намагалися застосовувати її до своїх співробітників.

Поняття та слово "корпоративУвійшло в російську мову з середини 1990-х років. Корпоратив може проводитись у зв'язку з ювілеєм компанії, днем ​​народження керівника, Новим роком, 8 Березня (Міжнародний жіночий день), 23 лютого (День захисника Вітчизни) тощо.

Інші вважають, що слово «корпоратив» утворилося від слова "корпоративний", яке вже давно вживається у російській мові. У Тлумачному словнику живої великоросійської В. І. Даля (1863–1866) наведено вислів «Корпоративні збори, по званням, станам, станам, промислам», і навіть «Корпорація ж.

Головна мета корпоративних заходів – підвищення згуртованості колективу. Свято всередині компанії – це хороший привід познайомитися з людьми з суміжних відділів, підрозділів, дізнатися про колег щось нове, що не належать до робочих справ.