У будь-якому випадку, варто звернутися до Керуючу компанію, дізнатися про причину відсутності обігріву, вимагати вирішити проблему. Якщо це не дасть результату, тоді треба скаржитися до Жилінспекції або подавати заяву до суду.

Що ж треба робити? якщо у Вас у квартирі холодні батареї? Для початку потрібно звернутися до організації, яка обслуговує Ваш будинок (керівна організація чи ТСЖ). Назва організації Ви можете дізнатись у квитанції, за якою оплачуєте комунальні послуги. Починати треба з організацій, що обслуговують будинок.

Щоб зафіксувати температурні відхилення, потрібно зателефонувати до єдиної диспетчерської служби Департаменту житлово-комунального господарства: +7 (495) 539-53-53. Співробітник компанії, що управляє, зробить виміри і за підсумками перевірки складе акт.

У разі потреби мешканці столиці зможуть звернутися за телефоном +7 800 100-23-29. Гаряча лінія буде доступна під час включення теплопостачання.