Скаргу на медичний заклад можна висловити усно, зателефонувавши на «гарячу лінію» Росздравнагляду за телефоном: 8 (800) 550-99-03. Також на сайті відомства приймають електронні повідомлення. Nov 21, 2022
Прийом звернень здійснюється через електронний сервіс «Електронна приймальня», а також письмово через приймальню Департаменту охорони здоров'я.
Як подати заяву (звернення) Росспоживнагляд через офіційний сайт
- На сайті Росспоживнагляду навести курсор на вкладку «Для громадян» і у списку вибрати «Звернення громадян»;
- Ознайомитися з питаннями, що найчастіше задаються, і натиснути «продовжити»;
- Внизу сторінки натиснути на посилання «Написати звернення»;
При поданні скарги по гарячій лінії потрібно вказати свої особисті (паспортні) дані та номер полісу ЗМС, викласти суть претензії до лікарів або керівництва поліклініки. Анонімні звернення не розглядаються, а відповідь заявник отримає електронною або звичайною поштою протягом 30 днів.