Зателефонувати до контактного центру на гарячу лінію 8 (800) 100-00-00. Скласти заяву у поштовому відділенні. Його обов'язково мають зареєструвати та надіслати для подальшого розгляду. Поскаржитись в онлайн-чаті.Oct 24, 2022

Звернення за якістю надання послуг у відділенні поштового зв'язку можна оформити на сторінці https://www.pochta.ru/claim, залишити в мобільному додатку або оформити безпосередньо у відділенні «Пошти Росії».

Відповідно до Федерального закону від 29.06.2018 № 171-ФЗ ФГУП «Пошта Росії» реорганізовано на Акціонерне товариство «Пошта Росії», 100% акцій якого належать Російській Федерації. У 2013 році "Пошта Росії» стала безпосередньо підвідомчою міністерству.

Претензійну заяву щодо російських та міжнародних відправлень можна оформити на сторінці https://www.pochta.ru/claim, за умови підтвердження особи через ЕСІА (портал Держпослуг).