Правильну відповідь – до виробника або в офіційний сервісний центр.
За реалізацію національної гарантії відповідає продавець та імпортер товару. Всю інформацію щодо гарантійного обслуговування краще дізнаватися до моменту здійснення покупки.
Звернутися до магазину, де було здійснено покупку, та пояснити причини повернення. Якщо продавець готовий повернути гроші, потрібно написати спеціальну заяву про повернення покупки по гарантії. Бланк заяви зазвичай надає продавець, але не заборонено скласти такий документ за своєю формою.
Що потрібно робити Скласти претензію щодо усунення недоліків у двох примірниках. Прийти у магазин чи сервісний центр. Одну заяву передати співробітнику організації, на другому примірнику він має поставити печатку, підпис та дату, коли документ прийнято.