звернутися до керуючої компанії або ТСЖ з письмовою заявою або зателефонувати туди по телефону; зателефонувати до аварійно-диспетчерської служби.Nov 21, 2022

Якщо керуюча компанія не попереджає про відключення комунальних послуг заздалегідь, мешканцям необхідно звернутися за роз'ясненнями до керуючої організації. Якщо відповідь організації не влаштовує та проблема з відключенням від комунальних послуг не усувається, необхідно скаржитися до органів Держжитлонагляду за м. Київ.

У разі розриву трубопроводу чи раптового відключення можна, можливо дзвонити за телефонами Єдиної диспетчерської служби мерії 051, районним диспетчерам «Новосибірськміськтеплоенерго».

Зателефонувати в диспетчерську керуючої компанії (КК) вдома та повідомити про проблему.