Вагони метро використовують електричну тягу (за винятком службових, на яких може використовуватися дизель (мотовози)), у минулому застосовувалася також парова та канатна тяга.
працює на електротязі; повністю відокремлена від будь-якого іншого руху; працює часто (з робочим інтервалом у денний час не більше 30 хвилин).
Двигун Metro A Технічні характеристики
Об `єм двигуна, куб.см | 986 |
---|---|
Використовуване паливо | Бензин АІ-92 Бензин АІ-98 |
Витрата палива, л/100 км | 6.7 – 7.5 |
Тип двигуна | Рядний, 4-циліндровий |
Дод. інформація про двигун | Карбюратор |
Саме з контактної рейки поїзд бере електрику за допомогою струмоприймача. Напруга у цієї рейки 825 В, а силу струму він дає таку, що багатотонний метрошний склад непогано так розганяється. Загалом, наближатися до цієї рейки смертельно небезпечно.