Вагони метро використовують електричну тягу (за винятком службових, на яких може використовуватися дизель (мотовози)), у минулому застосовувалася також парова та канатна тяга.

працює на електротязі; повністю відокремлена від будь-якого іншого руху; працює часто (з робочим інтервалом у денний час не більше 30 хвилин).

Двигун Metro A Технічні характеристики

Об `єм двигуна, куб.см986
Використовуване паливоБензин АІ-92 Бензин АІ-98
Витрата палива, л/100 км6.7 – 7.5
Тип двигунаРядний, 4-циліндровий
Дод. інформація про двигунКарбюратор

Саме з контактної рейки поїзд бере електрику за допомогою струмоприймача. Напруга у цієї рейки 825 В, а силу струму він дає таку, що багатотонний метрошний склад непогано так розганяється. Загалом, наближатися до цієї рейки смертельно небезпечно.