Ком'юніті дозволяють підтримувати відкритий діалог з клієнтом, надаючи йому можливість нарівні з виробником брати участь у створенні та вдосконаленні продукту. Тобто спільноти утворюють якісно новий тип взаємодії між компанією та клієнтом.

основна ціль ком'юніті-менеджменту – створити подібну активну спільноту навколо організації або компанії. Мова не про спільноту = паблік «ВКонтакте», а про щось більше — про дружну групу людей, які спілкуються та взаємодіють разом, горять спільною ідеєю.

Ком'юнітіменеджер відповідає за створення та підтримання відносин із членами онлайн-спільноти. Так просто. Щоб досягти успіху, ком'юнітіменеджер повинен вміти ефективно спілкуватися з членами спільноти, розуміти їхні потреби та бажання та надавати їм необхідні ресурси.

Об'єднатися, щоб вирішувати питання швидше та ефективніше – це завдання бізнеском'юнітібудь то співтовариство підприємців або членів однієї команди. Люди отримують актуальну інформацію, обговорюють реальні проблеми тут і зараз, роблять висновки, діляться досвідом перемог та помилок.