Регулювання клапанів потрібне для своєчасного їх спрацювання та правильної роботи двигуна. Якщо клапани не відрегульовані, то можуть бути неприємні наслідки. Неправильний тепловий зазор може призвести до зниження потужності двигуна, а також збільшення витрати палива.

Якщо не регулювати клапани своєчасно це призведе до зміни теплового зазору. При цьому і збільшення, і зменшення теплового проміжку, як ми вже зрозуміли, негативно впливає на ресурс і роботу двигуна. Зменшення зазору означає неповне закриття клапанів, що призводить до низки наслідків.

Через впускні клапана надходить паливна суміш камеру згоряння, якщо її кількість буде не нормальним, то паливна суміш не буде ефективно згоряти в камері циліндра і це призведе до падіння потужності, яку водій компенсує посиленням на педаль газу.

На газі горять і випускні клапаниі обгорають їх сідла. Добре, якщо на двигуні там стоять гідрокомпенсатори – Ресурс клапанів і сідел буде вищим, оскільки зазори будуть завжди відрегульовані. В іншому випадку через 50 000-60 000 км може знадобитися ремонт. А регулювати слід щонайменше через 30 000 км.