Датчик миттєво передає інформацію про тиск у впускному колекторі у електронний блок управління. Ці дані використовуються для розрахунку щільності повітря та визначення швидкості масової витрати повітря, що дозволяє визначити необхідний обсяг подачі палива для створення ідеальних умов горіння.

Зниження потужності Якщо датчик вказує на низьке тиск у впускному колекторі, то це говорить про, навпаки, низьке навантаження двигуна. МУТ реагує, зменшуючи кількість палива, що впорскується в двигун. Ви помітите збільшення економії палива та те, що ваш двигун став не таким потужним, як раніше.

На підставі вихідної напруги електронний блок керування оцінює тиск у впускному колекторі. Що напруга, то більше тиск повітря. Коли двигун не працює тиск у впускному колекторі дорівнює атмосферному тиску.

Для перевірки аналогового датчика, його перехідник підключається до вакуумного шлангу між датчиком тиску і впускним колектором. До перехідника також приєднують манометр. Двигун запускають і дають йому деякий час попрацювати на неодружених оборотах. При показнику розрідження в колекторі менше 529 мм рт.