Ціль комплексу маркетингу Комплекс маркетингу допомагає підвищити ефективність роботи компанії та задовольнити потреби цільової аудиторії. Для результативного просування на ринку важливо розробити стратегію та створити докладний маркетинговий план вирішення поставлених завдань.29 Sept 2022

Маркетингмікс – Набір маркетингових коштів, якими підприємство прагне впливати попит товару, їм вироблений. Ціль маркетингмікс – комплексний маркетинговий вплив та найбільш ефективне рішення маркетингових задач на цільовому ринку

4P маркетингу – це модель, яку компанії використовують для контролю та оптимізації основних факторів маркетингу продукту чи послуги. Чотири складові моделі – це продукт (що ви продаєте), ціна (за скільки ви це продаєте), місце (де ви це продаєте) та просування (як ви залучаєте клієнтів).

Jerome McCarthy) у другій половині XX століття розробили базову модель комплексу маркетингу – 4P. Ця модель включає чотири елементи: product (продукт), price (ціноутворення), place (місце продажу, дистрибуція), promotion (просування).