Маркетинг–мікс – Набір маркетингових коштів, якими підприємство прагне впливати попит товару, їм вироблений. Ціль маркетинг–мікс – комплексний маркетинговий вплив та найбільш ефективне рішення маркетингових задач на цільовому ринку
4P маркетингу – це модель, яку компанії використовують для контролю та оптимізації основних факторів маркетингу продукту чи послуги. Чотири складові моделі – це продукт (що ви продаєте), ціна (за скільки ви це продаєте), місце (де ви це продаєте) та просування (як ви залучаєте клієнтів).
Jerome McCarthy) у другій половині XX століття розробили базову модель комплексу маркетингу – 4P. Ця модель включає чотири елементи: product (продукт), price (ціноутворення), place (місце продажу, дистрибуція), promotion (просування).