Менеджер зв'язків з громадськістю покликаний інформувати про діяльність фірми (компанії, підприємства, організації). Він підтримує імідж компанії та працює на розширення її впізнаваності у своєму сегменті ринку. Також піар-менеджер представляє бренд чи компанію на заходах, виставках тощо.
PR потрібен, в першу чергу, тим, хто продає послуги або нові товари, для купівлі яких важлива довіра до продавця та того, що він пропонує. У цю категорію потрапляють складні продукти, переваги і нюанси яких потрібно докладно роз'яснювати споживачам.
Обов'язки PR–менеджера
- Розробка PR-концепції
- Розробка PR-стратегії
- Формування плану PR-активності
- Взаємодія зі ЗМІ
- Робота з контентом
- Комунікабельність
- Доброзичливість
- Стресостійкість
PR–директор – експерт, який відповідає за зв'язок із зовнішнім світом, розробку та збереження позитивного іміджу компанії, товарних брендів чи послуг. У сучасному бізнесі немає жодної великої компанії, в штаті якої немає фахівця зі зв'язків з громадськістю, тобто «піарника».