Помічник, який може відповідати на дзвінки від вашого імені, пропонувати рішення; радячись з вами, він веде комунікацію з юристом, фінансистом, маркетологом. Він знає, як правильно спілкуватися з клієнтами та підрядниками. Знаходить до кожного індивідуальний підхід, бо відчуває людей. Mar 30, 2021

Співробітник приймає телефонні дзвінки та перевіряє електронну пошту, веде ділове листування, обробляє вхідні повідомлення, передає вихідні, готує необхідні документи перед зустрічами. Особистий помічник допомагає створити комфортні умови роботи, розвантажуючи боса від зайвих, несрочних та неважливих завдань.

Оформлення документів, архівація, ведення ділового листування, забезпечення життєдіяльності офісу – це лише мала частина того, що повинен вміти персональний помічник Він повинен бути в курсі всього: від улюбленого сорту кави керівника до закупівлі канцелярії.

Особистий помічник займається забезпеченням комфортної роботи керівника за рахунок розвантаження особистих завдань, а бізнес-помічник має можливість вирішувати різні завдання саме у бізнесі.