Ціль SMM – залучати клієнтів із «ВКонтакті», Facebook*, Instagram* та інших соціальних майданчиків. Інше важливе завдання SMM – підвищення впізнаваності бренду та робота над репутацією. За даними Hootsuite (платформа з управління соцмережами), у 2020 році у світі 3,8 мільярда активних користувачів соціальних мереж.14-Aug-2020

SMM-менеджер – це спеціаліст, який просуває товари або послуги, розвиває бренд, відповідає за ведення та наповнення акаунтів в Однокласниках, ВКонтакті, Facebook, Instagram та інших соціальних мережах. Спеціальність пов'язана як з рекламою, піаром, дизайном, комунікаціями, так і з аналітикою та IT-сферою.

Завдання SMMспеціаліста – Збільшення впізнаваності бренду, залучення клієнтів, реклама в соцмережах, в деяких випадках – продаж товарів та послуг. Сммщик розробляє стратегію просування, аналізує інтереси цільової аудиторії, виявляє конкурентів, стежить за новими трендами у ніші.

SMM (Social Media Marketing) — один із методів просування своїх товарів та послуг за допомогою соціальних медіа. Основною метою SMM просування є підвищення впізнаваності вашого бренду, велика зацікавленість до вашого продукту, постійна комунікація з потенційними та існуючими клієнтами.