Унікальність текстів Є одразу дві причини, чому добрий і правильний, але чужий текст виб'є ваш сайт з сідла і обрушить всі показники ефективності. Перша причина – ваші читачі. Друга — пошукові системи, від яких залежить, чи потрапить ваш сайт читачеві на очі.

Він полегшує взаємодію Космосу з цільовою аудиторією, привертає увагу, стимулює відвідувача до купівлі товару чи послуги. З текстовим матеріалом ви купуєте більш підготовленого клієнта, ніж у випадку, коли сайт скупий на відомості.

Головна задача рекламного тексту – реалізувати вимоги, включені в рекламну піраміду, – головним чином, пробудити інтерес, викликати довіру, розбудити бажання і часто навіть спонукати до дії, тобто змусити придбати товар, що рекламується.