Візуал — це загальний вигляд облікового запису Інстаграм: кольори, зображення, їх поєднання та розкладка, подача та стиль. Це «одяг», по якому зустрічають, тобто оцінюють ваш профіль, і який працює на імідж бренду.Oct 4, 2021

Послуги з візуального супроводу потрібні: – блогерам (візуал менеджер заощаджує блогеру час, забираючи оформлення облікового запису в свої руки); – бізнесам (салони краси, бренди, магазини, онлайн-школи, інтернет-магазини).

Важливощоб він був гармонійним і продуманим. Гарний візуал підштовхне користувачів до передплати навіть без детального перегляду облікового запису, дозволить поліпшити юзабіліті профілю та зменшити CPA (ціна за дію), тобто при попередньому бюджеті кількість підписок збільшиться.

За даними Bazaarvoice, візуал збільшує конверсію на 111%. І збільшує доходність з одного відвідувача на 180%. Хороші цифри, щоб прямо зараз замислитись про упаковку свого продукту. Крім миттєвого захоплення уваги, візуал працює на збільшення впізнаваності бренду.