Автосцепка – зчіпний пристрій, який здійснює зчеплення одиниць рухомого складу без участі (або за мінімальної участі) людини, є складовою ударно-тягових приладів рухомого складу. Найчастіше застосовується для зчеплення рухомого залізничного складу (вагони, локомотиви) один з одним.

Запобіжник 3 має форму двоплечого важеля. У зчепленому стані автозчепів торець верхнього плеча у перекривається упором противаги замкоутримувача, перешкоджаючи догляду замка всередину кишені і оберігаючи автозчеплення від саморозчепу. Нижнє фігурне плече взаємодіє з підйомником при розчепленні автозчепів.

При збігу поздовжніх осей автозчепів замки натискають один на одного. В результаті цього замки йдуть усередину кишень корпусу, а разом з ними переміщаються запобіжники замків, верхні плечі 3 яких ковзають по поличках і проходять над упорами 2 противаг 1 замкоутримувачів.

Автосцепка СА3 – Автоматичний зчіпний пристрій, що застосовується на залізничному транспорті Росії, в республіках колишнього СРСР та в Монголії для зчеплення між собою одиниць рухомого складу з мінімальною участю зчіпника. СА3 також використовується на шведсько-норвезькій рудовозній залізниці Мальмбанан (див.