Маркетингова стратегія – це план на довгострокову перспективу, документ із зафіксованими цілями, завданнями та підходами для команди маркетингу. Його основна мета – досягнення стійкої конкурентної переваги за рахунок розуміння потреб клієнтів та реалій ринку.Dec 1, 2021
Маркетингова стратегія – Це комплексна схема розвитку підприємства, що включає в себе шляхи досягнення корпоративних або комерційних цілей. Вона передбачає вирішення широкого спектра завдань, пов'язаних із продажем товарів чи послуг, ціноутворенням, просування компанії на ринку.
Простими словами, маркетингова стратегія – це загальний довгостроковий план поетапного розвитку бізнесу для досягнення глобальних цілей компанії та завоювання свого місця під сонцем у вашій ніші. Кількість підприємств зростає з кожним днем, тому ринок перенасичений різними товарами та послугами.
Завдання маркетингової політики Незалежно від сфери бізнесу, маркетингова політика визначає ринкову діяльність та визначає організацію роботи компанії для підвищення впізнаваності бренду, а також просування товарів та послуг. Цей документ є основою для ухвалення управлінських рішень.