Прорізь дозволяє поршню притискати гальмівну колодку до поверхні диска з потрібним кутом, зменшуючи шум і забезпечуючи рівномірність зношування колодки.

відведення верхньої частини гальмівної колодки від гальмівного диска – для цієї мети на верхніх упорних пластинах виконані пружинні вусики, за які зачіплюються скрипуни під час монтажу колодок.

Протискрипні пластини потрібні щоб поглинати паразитні вібрації, що виникають при гальмуванні. Вони ж допомагають колодкам більш рівномірно передавати на диск гальмівне зусилля при натисканні на педаль гальма.

На багатьох спрямованих гальмівних колодках є буква, що вказує, з якого боку транспортного засобу вона повинна бути встановлена: "R" для правої сторони і "L" для лівої сторони. Також на колодці може бути нанесена стрілка, що показує напрямок обертання диска і, отже, орієнтацію колодки.