Їзда, навіть на коротку відстань (5 км і більше) зовсім без рідини в системі гідропідсилювача керма, напевно обернеться зіпсованим насосом ГУР. Насос ГУР не може працювати "на суху". У більшості випадків після цього він отримує пошкодження – задираки роторної пари, і не ремонтується.

При недостатньому рівні або за наявності значної кількості повітря відбувається незворотне пошкодження насоса ГУРу, так як він змащується безпосередньо гідравлічною рідиною. З іншого боку, великому ризику піддаються інші елементи системи, такі як рульова рейка, клапана, управляючі золотники, т.к.

Якщо говорити про періодичність заміни рідини в гідропідсилювачі керма, то в середньому мастило має оновлюватися кожні 30 000 – 40 000 кілометрів пробігу. Але у кожної моделі автомобіля свої особливості, тому краще уточнити цифри в сервісній книжці транспортного засобу або дилера.