Шапка профілю – це невеликий інформаційний блок під назвою власника сторінки. Сюди можна додати опис бренду або розповісти про себе – чому людям буде цікаво стежити за вашим життям. В описі є емоційна подача, характер, принципи та інформація для цільової аудиторії.
Шапка профілю в Інстаграм – це перше, на що дивиться користувач у вашому обліковому записі. За першими рядками людина розуміє, що це за сторінка і чи цікава вона їй, тому важливо грамотно оформити опис та коротко презентувати бренд відвідувачу.
Шапка профілю — це блок тексту, розташований під аватаркою та назвою профілю. Вміщує всього 150 символів, які потрібно написати всю необхідну інформацію про себе.
У тексті шапки профілю обов'язково має бути УТП (унікальна торгова пропозиція), тобто ваші унікальні відмінності від іншої компанії або товарів/послуг, якими тебе може виділити клієнт. Іншими словами, УТП має містити відповідь на запитання «чому я маю купити саме у вас».