Шапка профілю – це невеликий інформаційний блок під назвою власника сторінки. Сюди можна додати опис бренду або розповісти про себе – чому людям буде цікаво стежити за вашим життям. В описі є емоційна подача, характер, принципи та інформація для цільової аудиторії.

Шапка профілю в Інстаграм – це перше, на що дивиться користувач у вашому обліковому записі. За першими рядками людина розуміє, що це за сторінка і чи цікава вона їй, тому важливо грамотно оформити опис та коротко презентувати бренд відвідувачу.

Шапка профілюце блок тексту, розташований під аватаркою та назвою профілю. Вміщує всього 150 символів, які потрібно написати всю необхідну інформацію про себе.

У тексті шапки профілю обов'язково має бути УТП (унікальна торгова пропозиція), тобто ваші унікальні відмінності від іншої компанії або товарів/послуг, якими тебе може виділити клієнт. Іншими словами, УТП має містити відповідь на запитання «чому я маю купити саме у вас».