Завдання підтримки – приймати звернення клієнтів, у яких виникають проблеми, фіксувати їх та вирішувати (у момент звернення або після – відповідно до угоди про рівень сервісу – SLA). May 14, 2018
В цілому, технічна підтримка служить спробам допомогти конкретним користувачам вирішувати конкретні проблеми з продуктом і його використанням, ніж завдання, пов'язані з навчанням, індивідуальним налаштуванням або іншими послугами. підтримки.
Техпідтримка в соцмережах – можливість безпосередньо спілкуватися зі споживачами у звичному для них середовищі. Багато хто зараз скаже, що служба підтримки є на офіційному сайті або організовано кол-центр. Але до них клієнти вже не хочуть вдаватися.
Цінності співробітника служби підтримки Займатися тим, що подобається, в чому готовий розбиратися і вчитися навіть після роботи. Щире бажання допомагати та піклуватися про клієнтів, виявляти чуйність до їхніх питань та проблем.