Найчастіше першу передачу використовують, щоб автомобіль рушив; друга – для розгону. Третя швидкість підходить для їзди містом та іншими населеними пунктами. Четверту використовують для обгонів. На п'яту рекомендується перемикатися на швидкісних магістралях, трасах, автобанах.

Перейти на наступні передачі рекомендується через кожні 25 км/год, проте потрібно брати до уваги, що діапазони переходу у різних машин можуть бути неоднаковими – цей фактор залежить від продуктивності двигуна та передавальних чисел коробки передач.

Наприклад, якщо це робити неправильно, то такий спосіб перемикання передач (гальмування двигуном) може пошкодити з часом трансмісію. Іноді дорожня обстановка навпаки змушує водіїв включати вищі передачіякі не зовсім відповідають поточній швидкості автомобіля.

Друга передача -p від 20~25 км/год і приблизно до 40 км/год, третя -p від 40 до 60 км/год; четверта передача -p для швидкостей понад 60 км/год. П'ята передача -p це окрема тема для розмови. Як правило, така передача забезпечує «економ-режим» і використовується під час руху в інтервалі швидкостей від 90 до 120 км/год (рис.