Стабілізатор поперечної стійкості – одна з таких деталей. Якщо стабілізатор поперечної стійкості зламаний, то автомобіль буде в повороті кренитися сильнішепроте це безпечно, якщо всі чотири колеса залишаються в контакті з дорожнім покриттям.

Коли стукає стійка стабілізатора з одного боку, автомобіль мимоволі відхиляється від прямого курсу. Коли всі вони розбиті, наслідки непередбачувані. Тому не рекомендується експлуатувати машину, коли стійки стукають.

Тому в першу чергу їзда без передбаченого конструкцією підвіски стабілізатора поперечної стійкості небезпечна можливістю перекидання автомобіля та втратою керованості при русі зі значно меншою швидкістю, ніж у випадку, коли стабілізатор є і працює як слід.

Стабілізатор бореться з кренами кузова при поворотах та відповідає за загальну стійкість автомобіля. А от стійка усуває жорсткість з'єднання, граючи роль демпфера і гасячи численні різноспрямовані зусилля, що неминуче виникають при нерівномірному русі та поворотах.