«Якщо нехтувати цими рекомендаціями, то турбонагнітач якийсь час буде обертатися за інерцією без мастила та охолодження. Більше того, що залишилося в турбіні олія буде «закоксовуватись» і забивати прохідний переріз системи змащення турбіни, що призведе до виходу її з ладу», – каже технічний спеціаліст Audi.Sep 21, 2019

Власникам автомобілів з турбованими двигунами завжди радили не глушити двигун відразу після поїздки і тим самим охолоджувати турбіну. В результаті перегріву в ній можуть з'являтися задираки, а мастило на розпечених поверхнях схильна закоксовуватися. Усе це впливає термін служби дорогого агрегату.

Симптоми несправностей актуатора турбіни Наслідками стануть перезбіднення суміші, аж до перепусток запалювання, детонація в циліндрах, швидкий вихід із ладу свічок. Якщо хвіртка виявиться постійно відкритою, то компресор не зможе розвивати необхідні показники продуктивності та витрати повітря.

Турбований силовий агрегат повинен попрацювати вхолосту протягом 2 – 5 хвилин. За цей час колеса турбіни поступово припинять обертання, температура газів, що відпрацювали, знизиться до 100°С. Колеса та вісь охолонуть до температури, при якій моторне масло перестає коксуватися.