Якщо кільця встановити не правильно, то можливо буде витрата олії вище за норму. Так як кільця будуть зіскребати олію над дренажні отвори а бік камери згоряння, чи бік спідниці. Після того як кільця набірні встановлені, встановлюються другі компресійні кільця.

Ці кільця так само потрібно розташувати, щоб жоден замок не збігся. Тому верхнє кільце розташовуємо над отвором під поршневий палець, з правого боку. Друге ж (те, яке нижнє) розташовуємо з протилежного боку, також приблизно посередині отвору під поршневий палець.

У цьому випадку поршневе кільце складається з двох плоских кілець, встановлених один на одного і повернутих один до одного на 180º. При цьому верхнє кільце має форму літери «L», а нижнє кільце вставлено у виїмку верхнього кільця, за рахунок чого висота такого кільця виходить не більше висоти стандартного кільця.