Якщо він не сплачений, то через 10 днів з моменту надходження його на пункт видачі він буде розформований.

На офіційному сайті компанії можна використовувати зворотний зв'язок. Відповідне віконце висвічується в особистому кабінеті. Натиснувши на нього клієнт може звернутися до співробітника компанії Фаберлік з проханням скасування замовлення.

Сплачене Замовлення зберігається на ПВ протягом 30 (тридцять) календарних днів, починаючи з дня, наступного після його доставки Продавцем на ПВ, а потім, якщо він не був затребуваний Покупцем, блокується для видачі та повертається Продавцю.

Щоб скасувати вже зроблений замовленняФаберлік”, потрібно зайти в особистий кабінет і потім у вкладку “Мої замовлення”. Також можна переглянути головну сторінку особистого кабінету вниз – тут буде перелік оформлених замовлень. Робимо таке: Клацаємо на номер замовлення, щоб переглянути деталі останнього.