Якщо Покупець не сплатив та не отримав своє замовлення протягом 10 днів з моменту доставки на пункт видачі, то незатребуваний товар повертається назад до Компанії.

Сплачене Замовлення зберігається на ПВ протягом 30 (тридцять) календарних днів, починаючи з дня, наступного після його доставки Продавцем на ПВ, а потім, якщо він не був затребуваний Покупцем, блокується для видачі та повертається Продавцю.

Відміна замовлення за допомогою зворотного зв'язку На офіційному сайті компанії можна, можливо використовувати зворотний зв'язок. Відповідне віконце висвічується в особистому кабінеті. Натиснувши на нього клієнт може звернутися до співробітника компанії Фаберлік з проханням скасування замовлення.

Замовлення анулюються, а гроші повертаються покупцю туди, звідки здійснювалася оплата. Термін повернення грошей – три дні. Альтернатива – попросити друзів/родичів отримати товар чи продовжити термін зберігання.