Розбитий підшипник у якийсь момент може заклинити, разом із ним заклинить і колесо. При цьому можливе пошкодження кульової опори важеля підвіски та деформація півосі.. Якщо таке станеться на високій швидкості, машина може опинитися на узбіччі і навіть перевернутись.

Одні власники авто їздять на деформованому підшипнику 3 місяці, інші – трохи більше 1 месяца. Фахівці не рекомендують водіям їздити після того, як вони почули, що загудів підшипник маточини.

Якщо недотиснути ступичну гайку – підшипник буде люфтити та розбиватися при проїзді нерівностей. Якщо перетиснути — він почне розігріватися від підвищеного тертя, що викличе ланцюгову реакцію: деградацію мастила, розміцнення металу від перегріву і, як наслідок, лавиноподібне зношування самого підшипника.

Зруйнований підшипник заклинить маточину колеса, що призведе до виходу з ладу кульової опори важеля підвіски та деформації півосі. Про те, до чого призведе така поломка під час руху з високою швидкістю, краще не говорити.