Я не зміг забрати замовлення Якщо ви оформили замовлення з оплатою готівкою та за своєю ініціативою не забрали його – готівковий спосіб оплати буде вам більш недоступний. Якщо замовлення був оформлений з безготівковою оплатою, його вартість буде списана з картки, щоб відшкодувати витрати на підготовку замовлення.

1.2. Клієнт має право повернути продавцю або не прийняти товар неналежної якості та вимагати повернення сплаченої ціни за товар (у тому випадку, якщо є не менше 80% від замовлення, як доказ). Клієнт може вимагати заміни товару неналежної якості.

Найчастіше недоставлені відправлення передаються назад складу і потрапляють до відділу контрольних ситуацій. Співробітники служби контролю будуть зв'язуватися з одержувачем, уточнювати місце та час доставки, а також актуальні телефони.