У 2022 році зростання цін на одяг та взуття може становити 15–25% через збільшення витрат виробників на матеріали, пишуть «Ріа Новини» з посиланням на слова генерального директора Fashion Consulting Group Анни Лебсак-Клейманс.Feb 7, 2022
Вартість товарів у Росії до кінця 2022 м. збільшиться на 13,2% порівняно з груднем минулого року, послуг – на 10,2%, свідчать дані прогнозу соціально-економічного розвитку на 2023–2025 роки. Найбільше зростання цін очікується у сегменті непродовольчих товарів, за вирахуванням бензину – 15,2%.
У 2022 році вартість одягу та взуття в Росії зросте на 15–25% через зростання витрат виробників та волатильності рубля. Про це розповіла гендиректор Fashion Consulting Group Ганна Лебсак-Клейманс. За її словами, середнє зростання цін на ці товари у 2021 році було також на рівні 15–25%.
Найсильніше подорожчали овочі та фрукти (16%), йдеться в огляді відомства. Росстат відзначає найбільш помітне підвищення цін на білокачанну капусту – 15%, огірки та помідори – 13%, виноград – 12%, часник – 12%, груші – 9%, банани – 9%, морква – 7%.