На тріскучому морозі гума втрачає свою міцність та еластичність, а якщо вона вже стара і зношена, на ній можуть з'явитися тріщини. Але найнебезпечніше, що може нашкодити автомобілю у сильний мороз – це застигла і в'язка рідина в гідравлічних системах автомобіля.
Взагалі сідати за кермо у сильні морози під -30 не рекомендується. Усього 50 кілометрів поїздки за такої температури по зносу дорівнюватиме приблизно 500 кілометрів літнього пробігу. Але якщо все ж таки ви вирішили вирушити в дорогу, потрібно дотримуватися ряду нехитрих правил, щоб не «вбити» підвіску, міст та інше.
Страждає від морозу та гальмівна система. Її шланги, ущільнювачі, манжети, мастило так само тверднуть на морозі як і інший пластик та гума. Відповідно, при цьому підвищується ймовірність, що щось заклинить, потріскається або лусне.
За час тривалого зберігання всілякі сальники і ущільнення в моторі виявляються позбавлені масляного захисту – адже воно практично повністю стікає в картер. При цьому вони пересихають, втрачають еластичність і часом тріскають. Течити масла після довгого простою машини – Справа звичайна.