Корпоративна культура – це особа вашої компанії. Це сукупність діяльності співробітників, процесів та робочого середовища для досягнення спільних цілей компанії. До неї також належать способи взаємодії вашої організації з працівниками, клієнтами та співтовариством, а також їх сприйняття вашої компанії. Mar 31, 2021

Переваги корпоративної культури: Сприяє досягненню цілей організації; Збільшує залучення персоналу; Допомагає заощаджувати (наприклад, цінності ощадливого виробництва); Допомагає заробляти (наприклад, завдяки задоволенню роботи, через формування змагального середовища або командної роботи);

Корпоративна культура – Сукупність моделей поведінки, які придбані організацією в процесі адаптації до зовнішнього середовища та внутрішньої інтеграції, що показали свою ефективність і поділяються більшістю членів організації.

Це те, які принципи та правила та норми поведінки в роботі поділяють усі співробітники компанії. приклад: Доброзичливість до клієнта та взаємовиручка всередині команди, діалог. Роль у КК: Єдність стандартів роботи. І також цінності дозволяють майбутнім співробітникам зрозуміти, чи підходить їм така робота.