Тому не варто ризикувати своїм автомобілем і краще заправляти залізного коня тільки якісним дизельним паливом. Воно не набагато дорожче за гас (всього на 8-10%), Зате убереже вас від багатьох турбот, пов'язаних з ремонтом двигуна.

Гас, доданий в ДП, підвищує антигелеві властивості палива, і в середньому додавання 10% гасу знижує межу загусання дизпалива на 5 градусів. Однак, слід пам'ятати, що не рекомендується додавати більше 50% гасу у ДП, а також завжди додавати 1-2% двотактної олії в робочу суміш.

Вартість авіаційного гасу

Базис відвантаженняНазваВартість літра
ЯНОС НПЗГас ТС-156,56 грн.
ТАНЕКО НПЗГас ТС-156,8 нар.
Істрінська НБГас ТС-156,68 грн.
Білі Стовпи НБГас ТС-158,85 грн.

Можна їздити і на чистому гасу, краще авіаційному, але обов'язково додавати туди олія, можна, можливо від двотактних двигунів 1-2% від обсягу. А зимова соляра, як вже говорили вище, це здебільшого просто бадяга із соляркою.