Оскільки на звичайних режимах роботи інжекторного ДВС в циліндри подається збіднена суміш, витрата палива скорочується, тому інжектор економічніший за карбюратор.Sep 29, 2021

У інжектора є і цілий ряд переваг: потужність – автомобіль з такою системою упорскування палива на 5-10% відсотків потужніший за карбюраторний; економічність – завдяки електронній системі розрахунку складу робочої суміші інжектор економніше карбюратора на 10–30%;

Проблеми, які виникають у карбюраторі згодом, такі ж елементарні, як і його конструкція – це засмічення каналів та знос небагатьох механічних шарнірів – на дросельній та повітряній заслінках, на прискорювальному насосі та їх приводах.

Інжектор – Механізм, який подає паливо в камеру згоряння мотоцикла. Його головна відмінність від карбюратора – Це сам спосіб подачі паливної суміші. Якщо в карбюраторі паливо ніби всмоктується в циліндр з появою різниці тиску, то в інжекторі у камеру згоряння з форсунок впорскується паливо.