Існує 3 основні елементи структури управління: Ланка – посада, спеціалізація або підрозділ. Зв'язки – проміжний сполучний компонент структури між усіма елементами Рівні управління

Структура управління характеризується наявністю зв'язків між її елементами: горизонтальні зв'язки мають характер узгодження та є, як правило, однорівневими. Вертикальні зв'язки – зв'язки підпорядкування, виникають за наявності кількох рівнів управління.

Під структурою управління організації розуміється упорядкована сукупність взаємозалежних елементів, що є між собою у стійких відносинах, що забезпечують їх функціонування та розвиток як єдиного цілого.

Основними факторами, що впливають на структуру, є функції управління, їх склад, зміст та обсяг. Розвиток функцій управління пояснює та зумовлює розвиток структури управління.